УКРАЇНА

БІЛозерСЬКА селищна РАДА

ХЕРСОНСЬКИЙ РАЙОН

ХерсонСЬКА ОБЛАСтЬ

 

ТОМИНОБАЛКІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ БІЛОЗЕРСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ХЕРСОНСЬКОГО РАЙОНУ ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

с. Томина Балка, вул. Шевченка, 46, 73423,

e-mail: tomynabalkalitsey@ukr.net, web: tomynabalka75004.jimdofree.com

 Код ЄДРПОУ 24750792

 
 

 

 

НАКАЗ

31.08.2023

с. Томина Балка

№ 19

Про організацію освітнього процесу за дистанційною формою з 01.09.2023 року

 

             Керуючись Указами  Президента України від 24.02.2022 №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), Законом України від 19.06.2022 №2315-ІХ «Про внесення змін до розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про повну загальну середню освіту» щодо врегулювання окремих питань освітньої діяльності в умовах воєнного стану, надзвичайної ситуації або надзвичайного стану», Законами України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», наказом  МОЗ України від 25.09.2020 № 2205 “Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти”, Постановою Кабінету Міністрів України від 24.06.2022 №711 «Про початок навчального року під час дії правового режиму воєнного стану в Україні», відповідно до Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти  і науки України від 08.09.2020 №1115, на виконання наказу Управління освіти, культури, молоді та спорту Білозерської селищної ради Херсонського району Херсонської області «Про організацію освітнього процесу в закладах освіти ОТГ в 2023-2024 навчальному році» та інших нормативно-правових документів в галузі освіти, з метою збереження життя і здоров’я учасників освітнього процесу

 

НАКАЗУЮ:

1. Організувати з 01.09.2023 року освітній процес в дистанційній формі відповідно до Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти, яке затверджене на засіданні педагогічної ради закладу освіти від 31.08.2023 року.

2. Освітню діяльність здійснювати на платформі «Нові знання», забезпечивши дотримання вимог Інтернет – безпеки.

3. Організувати освітній процес закладу освіти шляхом використання технологій дистанційного навчання, а саме:

– Zoom – онлайн-уроки, консультації;

– Google Classroom – обмін завданнями та результатами виконаних завдань, додаткові матеріали та посилання з відео поясненнями (основна платформа);

 

– Viber – індивідуальні та групові бесіди, обмін файлами, миттєвими повідомленнями, посиланнями, опитуваннями;

– Telegram – індивідуальні та групові бесіди, обмін файлами, миттєвими повідомленнями, посиланнями, опитуваннями;

– Опитування по телефону;

– Платформи «Всеосвіта», «На урок», «Всеукраїнська школа онлайн» та інш.

4. Використовувати форми організації освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання: навчальні заняття, консультації, вебінари, онлайн-форуми (конференції), віртуальні екскурсії, чат-заняття, відеоуроки, аудіоуроки, онлайн-тестування, презентації, листування у соціальних мережах тощо.

5. Адміністрації закладу відстежувати результати навчання учнів, а також (за потреби) надавати їм підтримку в освітньому процесі.                                  Постійно

6. Призначити Людмилу КЛОЧКОВУ, заступника директора з навчально-виховної роботи, відповідальною за організаційний супровід дистанційного навчання в закладі освіти у 2023 – 2024 навчальному році.

7. Заступнику директора з навчально-виховної роботи Людмилі КЛОЧКОВІЙ:

7.1. Надавати педагогічним працівникам методичну допомогу щодо організації освітнього процесу за дистанційною формою.                                                  Постійно

7.2. Провести з вчителями інструктивно-методичні наради, під час яких ознайомити вчителів зі специфікою проведення онлайн уроків, форматом подання навчального матеріалу, із застосуванням наочності, презентацій, інтерактивних завдань. Окрему увагу слід приділити темпу уроку, організації тестування.

7.3. Скласти розклад проведення онлайн-уроків та онлайн-консультацій з урахуванням вимог Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти, затвердженого наказом МОЗ України від 25.09.2020 № 2205.

7.4. Забезпечити проведення, передбачених навчальним планом занять, у синхронному не менше ніж 35 % навчального часу та асинхронному режимі для всіх здобувачів освіти, тобто безперервна тривалість навчальної діяльності з гаджетами  упродовж навчального заняття повинна бути:

– для учнів 1 класу – не більше 10 хвилин;

– для учнів 3 – 4 класів – не більше 15 хвилин;

– для учнів 5 – 7 класів – не більше 20 хвилин;

– для учнів 8 – 9 класів – 20 – 25 хвилин;

– для учнів 11 класу на 1-й годині занять до 30 хвилин, на 2-й годині занять – 20 хвилин;

– при здвоєних навчальних заняттях для учнів 8-9, 11 класів – не більше 25-30 хвилин на першому навчальному занятті та не більше 15-20 хвилин на другому навчальному занятті.

Водночас тривалість навчальних занять має зберігатись. Обмеженню підлягає лише час безперервної роботи учнів з комп’ютером. Окрім того, необхідно звернути увагу вчителів, що згідно з санітарним регламентом, під час роботи з технічними засобами навчання обов’язковим є проведення вправ з рухової активності та гімнастики для очей.

7.5. Здійснювати контроль за виконанням освітніх програм.  Постійно

7.6. Здійснювати контроль за освітнім процесом, шляхом присутності на онлайн-уроках та перевірки записів в електронних  журналах.                                    З 01.09.2023

7.7. Здійснювати щомісячно моніторинг організації дистанційного навчання.

7.8. Інформувати вчителів про можливості, які надають освітні платформи для саморозвитку та підвищення кваліфікації.                                        Постійно

8.  Вчителю інформатики Інні ГОНЧАРОВІЙ:

8.1. Здійснювати технічний супровід організації освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання та технічну підтримку при роботі на платформі «Нові знання».

8.2. Провести навчальні заняття для вчителів щодо організації дистанційного навчання  на освітній платформі Google Сlassroom.

8.3. Підготувати та довести до відома учнів алгоритм пам’ятки «Як зайти на платформу Google Сlassroom»:

1. Зайти в аккаунт, ввести логін та пароль;

2. Перейти в додаток Google Classroom.

3. Приєднатися до потрібного вам курсу натиснувши «+» у верхньому правому кутку.

4. Ввести код курсу.

9. Вчителям інформатики Гончаровій І.В. і Курдін В.В. сприяти ефективній організації дистанційного навчання для учнів шляхом проведення тренінгів та майстер-класів з класоводами.                                                                                       Постійно

10. Педагогічним працівникам:

10.1. Забезпечити виконання освітніх програм шляхом організації освітнього процесу за допомогою технологій дистанційного навчання з урахуванням матеріально-технічних можливостей та оптимізації графіку освітнього процесу, не допускаючи перевантаження учнів.

10.2. Організувати освітній процес з використанням технологій дистанційного навчання для учнів, які не мають протипоказань до занять з комп'ютерною технікою.

10.3. Проводити уроки з використанням технологій дистанційного навчання, відповідно до розкладу, затвердженого режиму роботи закладу, відповідно до Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти.                          З 01.09.2023

10.4. Дотримуватись санітарних правил і норм щодо формування розкладу навчальних занять, вправ для очей та постави, безперервної тривалості занять з комп'ютерами, часу для виконання домашніх завдань.                                                         Постійно

10.5. Дотримуватись вимог щодо захисту персональних даних учасників освітнього процесу.                                                                                                    Постійно

10.6. Домовитись з учнями, які не можуть виходити на зв'язок синхронно через поганий інтернет (відсутність), про інший формат комунікації.

10.7. Здійснювати оцінювання результатів навчання учнів під час освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання відповідно до Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів та Положення про дистанційне навчання.

10.8. Здійснювати такі види оцінювання навчальних досягнень учнів на дистанційному навчанні: вербальне, формувальне, поточне й підсумкове (тематичне, семестрове, річне).

10.9. Фіксувати результати навчальних досягнень учнів в електронних журналах і свідоцтві досягнень.

10.10. Здійснювати об'єктивне оцінювання навчальних досягнень учнів.            Постійно

10.11. Здійснювати оцінювання навчальних досягнень учнів з дотриманням академічної доброчесності.

10.12. Тримати постійний зворотній зв'язок з учасниками (батьками, учнями) освітнього процесу щодо якості освіти.

10.13. Для школярів, у яких немає змоги користуватись інтернет-зв’язком потрібно забезпечити стандартними завданнями з підручників, роздатковими матеріалами.

10.14. Врахувати, що не менше 35 % навчального час передбаченого програмою має бути організовано в синхронному режимі.

10.15. Підготувати звіт про виконання освітніх програм під освітнього процесу за допомогою технологій дистанційного навчання.                         За планом

10.16. Забезпечити виконання методичної, організаційно-педагогічної роботи.

10.17. Взяти до уваги, що в момент повітряної тривоги, вчитель:

– Має сповістити дітей про тривогу.

– Припинити заняття та піти в укриття.

– До пропущених через тривогу занять не повертаються.

– Матеріал надсилає дітям для самостійного опрацювання.

– Якщо повітряна тривога в учнів, вони повідомляють учителя, вимикають комп’ютер, виходять із зустрічі в безпечне місце.

10.18. Реагувати на зауваження заступника директора з навчально-виховної роботи після перевірки та усувати їх у триденний термін.

11. Класним керівникам 1-11 класів:

11.1. Попередити здобувачів освіти та їхніх батьків про режиму роботи закладу в онлайн-форматі.                                                                                               До 01.09.2022

11.2. Консультувати учнів та їх батьків про організацію освітнього процесу за допомогою технологій дистанційного навчання та методи його запровадження в телефонному режимі.                                                                                                               

                                                                                                              Постійно

11.3. Взяти під контроль дистанційне навчання учнів.                  Постійно

11.4. Контролювати відвідування учнями занять, стан здоров’я та інформувати адміністрацію закладу                                                                       Щоденно

11.5. Здійснювати зворотній зв'язок між усіма учасниками освітнього процесу в телефонному та онлайн-режимі.                                                      Постійно

11.6. Провести бесіди про дотримання санітарних вимог щодо роботи за комп’ютером, дотримання заходів безпеки, правил реагування на сигнал «Повітряна тривога!», розмістивши пам’ятки в учнівських групах.                                   До 01.09.2023

11.7. Здійснювати психологічну підтримку учасників освітнього процесу.   Постійно

11.8.  Ознайомити  учнів та батьків з інструкцією користування е-щоденником учня.

                                                                                                              До 08.09.2023

11.9. Проводити заплановані виховні заходи в дистанційному режимі  з 01 вересня 2023

року.

12. Педагогу-організатору Катерині ПАРІЙ:

12.1. Виконувати посадові обов’язки з використанням технологій дистанційного навчання.

12.2. Забезпечити проведення заходів відповідно до плану роботи закладу, участь у заходах всіх рівнів, використовуючи технології дистанційного навчання з дотриманням Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти.

13.3. Висвітлювати інформацію щодо проведених онлайн-заходів на веб-сайті закладу.

14. Практичному психологу Діні ТОЛМАЧ, соціальному педагогу Діні БЕВЗЕНКО та учителю-логопеду Дар'ї ЗУБИК:

14.1. Організувати роботу психологічної служби та учителя-логопеда з використанням технологій дистанційного навчання.                                               З 01.09.2023

14.2. Підтримувати зв'язок з учасниками освітнього процесу та надавати їм консультації.

14.3. Скласти план роботи та самоосвіти.                                      До 15.09.2023

14.4. Проводити заходи з психологічної підтримки учнів під час навчання за дистанційними технологіями.                                                          З 01.09.2023

15. Відповідальність за дотримання здобувачами освіти правил безпеки життєдіяльності під час дистанційного навчання в умовах воєнного стану протягом 2023-2024 навчального року несуть батьки (опікуни).

16. Завгоспу ліцею Самойленко Л.В. забезпечити належне утримання закладу у період надзвичайної ситуації, функціонування інженерних споруд, мереж, комунікацій, дотримання правил техніки безпеки, недопущення аварійних ситуацій в опалювальних системах.                                                                                              Постійно

17. Координацію роботи за виконанням наказу покласти на заступника директора Людмилу КЛОЧКОВУ.

18. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

 

Во. директора                                                                                     Світлана СТУПНІЦЬКА

 

 

Н А К А З

18.03.2021 р. № 68

Томинобалківський заклад

повної загальної середньої освіти

Білозерської селищної ради

Херсонської області

 

Про організацію освітнього процесу

з використанням технологій дистанційного

навчання  для учнів 5-10 класів закладу

освіти під час карантину

 

  На виконання рішень регіональної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Херсонської обласної державної адміністрації від 17.03.2021 року протокол № 6 та комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Білозерської селищної ради від 17 березня 2021 року протокол № 3, наказу управління освіти, культури, молоді та спорту Білозерської селищної ради Херсонського району Херсонської області , у зв’язку із зростанням показників захворюваності здобувачів освіти та педагогічних працівників області на гостру респіраторну хворобу COVID-19 та з метою збереження здоров’я учасників освітнього процесу

 

НАКАЗУЮ:

1. Перевести з 18 березня по 03 квітня 2021 року (без урахування канікулярного періоду) на дистанційне навчання учнів 5 – 10 класів закладу освіти.

2. Організувати освітній процес закладу освіти шляхом використання технологій дистанційного навчання, а саме:

2.1. освітніх платформ: NZ.UA, «Всеукраїнська школа онлайн»;

2.2. онлайн-сервісів: «На Урок», «Всеосвіта», ZOOM, Google-форми, YouTube;

2.3. месенджерів: Viber Facebook.         

3. Використовувати форми організації освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання: навчальні заняття, консультації, вебінари, онлайн-форуми (конференції), віртуальні екскурсії, чат-заняття, відеоуроки, аудіоуроки, онлайн-тестування, презентації, листування у соціальних мережах тощо.

4. Адміністрації закладу:

4.1. Довести до відома рішення регіональної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Херсонської обласної державної адміністрації батькам  та учням закладу освіти.                    .                                             18.03.2021 року

4.2. Застосувати заборону відвідування закладу освіти здобувачами, якщо на самоїзаляції через контакт із пацієнтом з підтвердженим COVID-19 перебуває більш ніж 50 % здобувачів освіти та персоналу закладу.                                       Невідкладно

5. Призначити відповідальною за роботу педагогів в дистанційному режимі заступника директора з навчально-виховної роботи Ступніцьку С.В.

6. Заступнику директора з навчально-виховної роботи Ступніцькій С.В.:

6.1. Надавати педагогічним працівникам методичну допомогу щодо організації освітнього процесу зо допомогою технологій дистанційного навчання.       Постійно

6.2. Організувати, координувати та здійснювати контроль за виконанням вчителями освітніх програм.                                                                            Постійно

7. Педагогічним працівникам:

7.1. Забезпечити виконання освітніх програм в 5-10 класах шляхом організації освітнього процесу за допомогою технологій дистанційного навчання з урахуванням матеріально-технічних можливостей та оптимізації графіку освітнього процесу, не допускаючи перевантаження учнів.

7.2. Організувати освітній процес з використанням технологій дистанційного навчання для учнів, які не мають протипоказань до занять з комп'ютерною технікою.

7.3. Дотримуватись санітарних правил і норм щодо формування розкладу навчальних занять, вправ для очей та постави, безперервної тривалості занять з комп'ютерами, часу для виконання домашніх завдань.                                 Постійно

7.4. Дотримуватись вимог щодо захисту персональних даних учасників освітнього процесу.                                                                           Постійно

7.5. Домовитись з учнями, які не можуть виходити на зв'язок синхронно через поганий інтернет (відсутність), про інший формат комунікації.

7.6. Здійснювати оцінювання результатів навчання учнів під час освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання відповідно до Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів та Положення про дистанційне навчання.

7.7. У класному/електронному журналах обліковувати навчальні заняття відповідно до календарно-тематичного планування.

7.8. У класному/електронному журналах зазначати режим проведення (синхронний, асинхронний) та форму уроку.

7.9. Використовувати такі позначки: ДН – дистанційне навчання; СР – синхронний режим; АР – асинхронний режим.

7.10. Тримати постійний зворотній зв'язок з учасниками (батьками, учнями) освітнього процесу щодо якості освіти.

7.11. Для школярів, у яких немає змоги користуватись інтернет-зв’язком потрібно забезпечити стандартними завданнями з підручників, роздатковими матеріалами.

7.12. Врахувати, що не менше 30 % навчального час передбаченого програмою має бути організовано в синхронному режимі.

7.13. Забезпечити реалізацію індивідуальної освітньої траєкторії учню 5 класу Майорову Олександру в дистанційній формі.

7.14. Забезпечити виконання методичної, організаційно-педагогічної роботи.

7.15. Проводити онлайн-заняття гуртків.

8. Класним керівникам 5-10 класів:

8.1. Провести роботу з батьківськими комітетами стосовно переведення закладу освіти на дистанційну форму навчання з 18 березня по 03 квітня 2021 року.               18.03.2021 р. 

8.2. Контролювати виконання учнями завдань.                                                Постійно

8.3. Здійснювати зворотній зв'язок між усіма учасниками освітнього процесу в телефонному та онлайн-режимі.                                                                        Постійно

8.4. Здійснити облік відвідування учнів за період освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання.                                                                 Постійно

8.5. Проводити просвітницьку роботу з учнями та їх батьками щодо заходів для запобігання поширенню коронавірусу COVID-19 та особистої гігієни.       Постійно

8.6. Здійснювати психологічну підтримку учасників освітнього процесу під час дистанційного навчання.                                                                                    Постійно

9. Сестрі медичній Усятицькій Н.М.:

9.1. Здійснювати контроль за відвідуванням закладу освіти учнями 1-4 та 11 класів.

                                                                                                                              Постійно

9.2. Повідомити адміністрацію закладу відсоток здобувачів та персоналу закладу, які перебувають на самоізаляції через контакт із пацієнтом з підтвердженим COVID-19.                       

                                                                                                                              Невідкладно

10. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

 

 

Директор закладу                                         І.А. Поліщук

Н А К А З

31.03.2021 р. № 75

Томинобалківський заклад

повної загальної середньої освіти

Білозерської селищної ради

Херсонської області

 

Про організацію освітнього процесу

з використанням технологій дистанційного

навчання  для учнів 1-11 класів закладу

освіти з 05 по 16 квітня 2021 року

 

  На виконання рішень регіональної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Херсонської обласної державної адміністрації від 26.03.2021 року протокол № 7 та комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Білозерської селищної ради від 26 березня 2021 року протокол № 5, наказу управління освіти, культури, молоді та спорту Білозерської селищної ради Херсонського району Херсонської області від 26.03.2021 року № 24 «Про проведення весняних канікул та роботу закладів освіти в умовах ускладнення епідемічної ситуації», у зв’язку із зростанням показників захворюваності здобувачів освіти та педагогічних працівників області на гостру респіраторну хворобу COVID-19 та з метою збереження здоров’я учасників освітнього процесу

 

НАКАЗУЮ:

1. Перевести з 05 по 18 квітня 2021 року на дистанційне навчання учнів 1-11 класів закладу освіти.

2. Організувати освітній процес закладу освіти шляхом використання технологій дистанційного навчання, а саме:

2.1. освітніх платформ: NZ.UA, «Всеукраїнська школа онлайн»;

2.2. онлайн-сервісів: «На Урок», «Всеосвіта», ZOOM, Google-форми, YouTube;

2.3. месенджерів: Viber Facebook.            

3. Використовувати форми організації освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання: навчальні заняття, консультації, вебінари, онлайн-форуми (конференції), віртуальні екскурсії, чат-заняття, відеоуроки, аудіоуроки, онлайн-тестування, презентації, листування у соціальних мережах тощо.

4. Адміністрації закладу:

4.1. Довести до відома рішення регіональної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Херсонської обласної державної адміністрації батькам  та учням закладу освіти.                    .                                             До 02.04.2021 року

4.2. Заборонити проведення до 18 квітня 2021 року батьківських зборів, роботу гуртків, а також проведення екскурсій та поїздок.                                       Невідкладно

5. Призначити відповідальною за роботу педагогів в дистанційному режимі заступника директора з навчально-виховної роботи Ступніцьку С.В.

6. Заступнику директора з навчально-виховної роботи Ступніцькій С.В.:

6.1. Надавати педагогічним працівникам методичну допомогу щодо організації освітнього процесу зо допомогою технологій дистанційного навчання.       Постійно

6.2. Організувати, координувати та здійснювати контроль за виконанням вчителями освітніх програм.                                                                               Постійно

7. Педагогічним працівникам:

7.1. Забезпечити виконання освітніх програм в 1-11 класах шляхом організації освітнього процесу за допомогою технологій дистанційного навчання з урахуванням матеріально-технічних можливостей та оптимізації графіку освітнього процесу, не допускаючи перевантаження учнів.

7.2. Організувати освітній процес з використанням технологій дистанційного навчання для учнів, які не мають протипоказань до занять з комп'ютерною технікою.

7.3. Дотримуватись санітарних правил і норм щодо формування розкладу навчальних занять, вправ для очей та постави, безперервної тривалості занять з комп'ютерами, часу для виконання домашніх завдань.                                                          Постійно

7.4. Дотримуватись вимог щодо захисту персональних даних учасників освітнього процесу.                                                                           Постійно

7.5. Домовитись з учнями, які не можуть виходити на зв'язок синхронно через поганий інтернет (відсутність), про інший формат комунікації.

7.6. Здійснювати оцінювання результатів навчання учнів під час освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання відповідно до Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів та Положення про дистанційне навчання.

7.7. У класному/електронному журналах обліковувати навчальні заняття відповідно до календарно-тематичного планування.

7.8. У класному/електронному журналах зазначати режим проведення (синхронний, асинхронний) та форму уроку.

7.9. Використовувати такі позначки: ДН – дистанційне навчання; СР – синхронний режим; АР – асинхронний режим.

7.10. Тримати постійний зворотній зв'язок з учасниками (батьками, учнями) освітнього процесу щодо якості освіти.

7.11. Для школярів, у яких немає змоги користуватись інтернет-зв’язком потрібно забезпечити стандартними завданнями з підручників, роздатковими матеріалами.

7.12. Врахувати, що не менше 30 % навчального час передбаченого програмою має бути організовано в синхронному режимі.

7.13. Забезпечити реалізацію індивідуальної освітньої траєкторії учню 5 класу Майорову Олександру в дистанційній формі.

7.14. Забезпечити виконання методичної, організаційно-педагогічної роботи.

7.15. Проводити онлайн-заняття гуртків.

8. Класним керівникам 1-11 класів:

8.1. Провести роботу з батьківськими комітетами стосовно переведення закладу освіти на дистанційну форму навчання з 05 по 16 квітня 2021 року.                             До 02.04.2021 р. 

8.2. Контролювати виконання учнями завдань.                                                Постійно

8.3. Здійснювати зворотній зв'язок між усіма учасниками освітнього процесу в телефонному та онлайн-режимі.                                                                        Постійно

8.4. Здійснювати облік відвідування учнів за період освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання.                                                                 Постійно

8.5. Проводити просвітницьку роботу з учнями та їх батьками щодо заходів для запобігання поширенню коронавірусу COVID-19 та особистої гігієни.       Постійно

8.6. Здійснювати психологічну підтримку учасників освітнього процесу під час дистанційного навчання.                                                                                    Постійно

9. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

 

 

Директор закладу                                           І.А. Поліщук

Н А К А З

29.12.2020 р. № 419

Томинобалківський заклад

повної загальної середньої освіти

Білозерської селищної ради

Херсонської області

 

Про організацію освітнього процесу

з використанням технологій дистанційного

навчання у закладі освіти під час карантину

 

   Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 09 грудня 2020 року за № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-Co-2», листа Міністерства освіти і науки України від 15.12.2020 року № 1/9-692 «Про запровадження карантинних обмежень», Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 08.09.2020 № 1115, листа Міністерства освіти і науки України № 1/9-609 від 02.11.2020 р. «Щодо організації дистанційного навчання», на підставі рішення педагогічної ради 7 протокол № 7 від 28.12.2020 року

 

НАКАЗУЮ:

1. Продовжити освітній процес з використанням технологій дистанційного навчання в закладі освіти з 11 по 22 січня 2021 року.

2. Визначити робоче місце педагогічних працівників за їх місцем проживання.

3. Організувати освітній процес закладу освіти шляхом використання технологій дистанційного навчання, а саме:

3.1. освітніх платформ: NZ.UA, «Всеукраїнська школа онлайн»;

3.2. онлайн-сервісів: «На Урок», «Всеосвіта», ZOOM, Google-форми, YouTube;

3.3. месенджерів: Viber Facebook.       

4. Використовувати форми організації освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання: навчальні заняття, консультації, вебінари, онлайн-форуми (конференції), віртуальні екскурсії, чат-заняття, відеоуроки, аудіоуроки, онлайн-тестування, презентації, листування у соціальних мережах тощо.

5. Затвердити механізм моніторингу і контролю якості дистанційного навчання у закладі освіти (додаток 1).

6. Затвердити такий запис сторінки навчального предмета під час освітнього процесу із використанням технологій дистанційного навчання (правої сторони) у класному журналі. (додаток 2).

7. Адміністрації закладу:

7.1. Узгодити рішення педагогічної ради з батьківським комітетом та учнівським самоврядуванням закладу освіти.                                 До 11.01.2021 року

7.2. Регулярно відстежувати результати навчання учнів, а також (за потреби) надавати їм підтримку в освітньому процесі.                                   Постійно

7.3. Cтворити робочу групу та перевірити санітарний стан стін, стель, штучного освітлення усіх приміщень, зонування сходів, маркування меблів, спеціального та санітарного одягу, інвентарю для прибирання (умови його зберігання), розміщення робочих столів в класних кімнатах, стан навчальних меблів, дотримання вимог до кабінету інформатики, комп’ютерної техніки та використання інтерактивної дошки і проєкційного екрану, розміщення Wi-fi роутерів, дотримання вимог до ґанку будівлі та благоустрою території.                                                 До 29.12.2020 року 

7.4. Переглянути інструкцію з техніки безпеки для кабінету інформатики та наявність наочної інформації щодо дотримання правил техніки безпеки в спортивній залі.                   

                                                                                           До 18.01.2021 року

   7.5. Провести з учнями та батьками роз’яснювальну роботу через «круглі столи»,

   звернення до батьків в дистанційному режимі щодо правил роботи із   

   самообслуговування учнів (наказ по закладу) та нових вимог організації харчування  

   учнів, впровадження нових стандартів здорового харчування.   До 05.02.2021 року

  7.6 Сформувати заходи, визначити строки виконання невідповідностей до вимог   

  Санітарного регламенту (за потреби).                       До 12.02.2021 року

8. Призначити відповідальною за роботу педагогів в дистанційному режимі заступника директора з навчально-виховної роботи Ступніцьку С.В.

9. Заступнику директора з навчально-виховної роботи Ступніцькій С.В.:

9.1. Надавати педагогічним працівникам методичну допомогу щодо організації освітнього процесу зо допомогою технологій дистанційного навчання.       Постійно

9.2. Інформувати вчителів про можливості, які надають освітні платформи для саморозвитку та підвищення кваліфікації.                   Постійно

9.3. Попередити педагогів закладу освіти, що заповнення шкільної документації, зокрема класних журналів у друкованому вигляді, буде відтерміновано до нормалізації епідеміологічної ситуації.                                               До 05.01.2021 року

9.4. Організувати, координувати та здійснювати контроль за виконанням вчителями освітніх програм.                                                             Постійно

9.5. Моніторити та контролювати в дистанційному режимі, як педагогічні працівники дотримуються вимог пункту 11 цього наказу.             Постійно

10. Педагогічним працівникам:

10.1. Забезпечити виконання освітніх програм в 1-11 класах шляхом організації освітнього процесу за допомогою технологій дистанційного навчання з урахуванням матеріально-технічних можливостей та оптимізації графіку освітнього процесу, не допускаючи перевантаження учнів.

10.2. Організувати освітній процес з використанням технологій дистанційного навчання для учнів, які не мають протипоказань до занять з комп'ютерною технікою.

10.3. Дотримуватись санітарних правил і норм щодо формування розкладу навчальних занять, вправ для очей та постави, безперервної тривалості занять з комп'ютерами, часу для виконання домашніх завдань.                                 Постійно

10.4. Дотримуватись вимог щодо захисту персональних даних учасників освітнього процесу.                                                                            Постійно

10.5. Домовитись з учнями, які не можуть виходити на зв'язок синхронно через поганий інтернет (відсутність), про інший формат комунікації.

10.6. Здійснювати оцінювання результатів навчання учнів під час освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання відповідно до Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів та Положення про дистанційне навчання.

10.7. У класному/електронному журналах обліковувати навчальні заняття відповідно до календарно-тематичного планування.

10.8. У класному/електронному журналах зазначати режим проведення (синхронний, асинхронний) та форму уроку.

10.9. Використовувати такі позначки: ДН – дистанційне навчання; СР – синхронний режим; АР – асинхронний режим.

10.10. Тримати постійний зворотній зв'язок з учасниками (батьками, учнями) освітнього процесу щодо якості освіти.

10.11. Для школярів, у яких немає змоги користуватись інтернет-зв’язком потрібно забезпечити стандартними завданнями з підручників, роздатковими матеріалами.

10.12. Врахувати, що не менше 30 % навчального час передбаченого програмою має бути організовано в синхронному режимі.

10.13. Підготувати звіт про виконання освітніх програм під освітнього процесу за допомогою технологій дистанційного навчання.         За планом

10.14. Забезпечити реалізацію індивідуальної освітньої траєкторії учню 5 класу Майорову Олександру в дистанційній формі.

10.15. Забезпечити виконання методичної, організаційно-педагогічної роботи.

10.16. Проводити онлайн-заняття гуртків та груп продовженого дня.

11. Класним керівникам 1-11 класів:

11.1. Провести роботу з батьківськими комітетами стосовно переведення закладу освіти на дистанційну форму навчання з 11 по 22 січня 2021 року.                 До 05.01.2021 року

11.2. Консультувати учнів та їх батьків про організацію освітнього процесу за допомогою технологій дистанційного навчання та методи його запровадження в телефонному режимі.                                                       Постійно

11.3. Контролювати виконання учнями завдань.          Постійно

11.4. Здійснювати зворотній зв'язок між усіма учасниками освітнього процесу в телефонному та онлайн-режимі.                                     Постійно

11.5. Здійснити облік відвідування учнів за період освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання.

11.6. Проводити просвітницьку роботу з учнями та їх батьками щодо заходів для запобігання поширенню коронавірусу COVID-19 та особистої гігієни.       Постійно

11.7. Здійснювати психологічну підтримку учасників освітнього процесу під час дистанційного навчання.                                                  Постійно

12. Практичному психологу Толмач Д.І.:

12.1. Організувати роботу психологічної служби з використанням технологій дистанційного навчання.

12.2. Підтримувати зв'язок з учасниками освітнього процесу та надавати їм консультації.

12.3. Скласти план самоосвіти.

13. Учителю-логопеду Зубик Д.В.:

13.1. Організувати роботу з учнями з використанням технологій дистанційного навчання.

13.2. Скласти план самоосвіти.

14. Сестрі медичній Усятицькій Н.М.:

14.1. Ознайомити всіх працівників із Санітарним регламентом, провести необхідні санітарно-гігієнічні навчання.                                        До 29.12.2020 р.

14.2. Здійснювати контроль за своєчасним проходженням медичних оглядів усіх працівників закладу та наявністю особових медичних книжок нового зразку.   Постійно

14.3. Переглянути графіки та режими прибирання, провітрювання спортивної зали, класних кімнат, туалетних кімнат, миття вікон, з метою контролю виконання даних графіків.                                                                           До 18.01.2021 року

14.4. Призначити відповідальних осіб за миття вікон, зберігання та заміну перегорілих ламп.                                                                                До 15.01.2021 року

14.5. Виявити дітей, у яких є протипоказання для роботи в кабінеті інформатики.

                                                                                            До 05.02.2021 року

15. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

 

 

Директор закладу                                      І.А. Поліщук

Н А К А З

28.09.2020 р. № 286

Томинобалківський заклад

повної загальної середньої освіти

Білозерської селищної ради

Херсонської області

 

Про переведення та організацію

дистанційної форми

навчання для учнів 3 класу

 

   На виконання протоколу засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій № 21 від 28 вересня 2020 року, з метою запобігання розповсюдження вірусу у період складної епідемічної ситуації,

 

НАКАЗУЮ:

1. Перевести на дистанційне навчання 3 клас здобувачів освіти з 28 вересня до 9 жовтня 2020 включно.

2. Перевести на дистанційну роботу вчитеял 3 класу Гурінову Т.Г. з 28 вересня до 9 жовтня 2020 року включно.

3. Заступнику директора з навчально-виховної роботи Ступніцькій С.В.:

3.1. Організувати проведення занять педагогами за допомогою технологій дистанційного навчання.                                                                                                             28.09.2020 року

3.2. Організувати, координувати та здійснювати контроль за виконанням вчителями навчальних програм, Освітньої програми закладу.                                         Постійно

4. Класоводу 3 класу Гуріновій Т.Г. та вчителям – предметникам 3 класу:

4.1. Підібрати завдання для опрацювання навчального матеріалу, виходячи з календарного планування.                                                                                                        До 28.09.2020 року

4.2. Повідомити через комунікаційні засоби зв’язку учнів та батьків про теми уроків з предметів навчального плану, зміст домашнього завдання, інформаційні ресурси, які можуть використовуватися для навчально-пізнавальної роботи учнями на період впровадження дистанційної форми навчання (28.09– 09.10.2020 р.).

4.3. Використовувати освітні веб-ресурси, платформи дистанційного навчання, онлайн-курси, відео-уроки, зокрема платформа для проведення онлайн—занять Zoom, ПЗ для інтернет-телефонії -Skype,  застосунок VoIP для смартфонів –Viber, платформа «На урок».

4.4. Не перевантажувати учнів домашніми завданнями.

4.5. Відтермінувати заповнення шкільної документації, зокрема класного журналу у друкованому вигляді, до закінчення терміну самоізоляції.

4.6. Здійснювати записи до класного журналу відповідно до безпосередньо проведених навчальних занять у дистанційному режимі із зазначенням тематики навчального матеріалу, домашніх завдань, форми роботи (дистанційні онлайн-консультації, відео-уроки, скайп-конференції, тестування тощо).

5. Класним керівникам 1-11 класів провести позаплановий інструктаж № 31 про дотримання учнями обмежень задля запобігання ГРВІ-COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-COV-2.                                                                                                                       До 01.10.2020 року

6. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

 

 

Директор закладу                                                           І.А. Поліщук