УКРАЇНА

БІЛозерСЬКА селищна РАДА

ХЕРСОНСЬКИЙ РАЙОН

ХерсонСЬКА ОБЛАСтЬ

 

ТОМИНОБАЛКІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ

БІЛОЗЕРСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

с. Томина Балка, вул. Шевченка, 46, 73423,

e-mail: tomynabalkalitsey@ukr.net, web: tomynabalka75004.jimdofree.com

 Код ЄДРПОУ 24750792

 

 

НАКАЗ

 

01.09.2022 р.          

с. Томина Балка                                 

№ 23

 

Про створення робочої групи

для формування антибулінгової політики

    

 На виконання Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)», наказу Міністерства освіти і науки України від 28.12.2019 р. № 1646 «Деякі питання реагування на випадки булінгу (цькування) та застосування заходів виховного впливу в закладах освіти», листів Міністерства освіти і науки України від 29.12.2018 р. № 1/9-790 «Щодо організації роботи у закладах освіти з питань запобігання і протидії домашньому насильству і булінгу», від 29.01.2019 р.

№ 1/11-881 «Рекомендації для закладів освіти щодо застосування норм Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)» від 18.12.2018 р. № 2657-УІІІ» та від 13.04.2020 р. № 1/9-207 «Роз’яснення щодо застосування наказу Міністерства освіти і науки України від 28.12.2019 р. № 1646», з метою швидкого реагування на випадки булінгу (цькування) та протидії булінгу (цькування) в закладі

 

НАКАЗУЮ:

1. Утворити робочу групу з розроблення проєктів Плану заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу, порядку реагування на випадки  булінгу у закладі освіти, дискримінації у складі, що додається.

2. Надати право голові робочої групи у разі необхідності вносити зміни до її складу.

3. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника директора з навчально-виховної роботи Клочкову Л.В.

 

В.о. директора закладу                                                                        С.В. Ступніцька

                                                                      

 

Склад робочої групи

з розроблення проєктів Плану заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу, порядку реагування на випадки  булінгу у закладі освіти, дискримінації

 

Прізвище, ім'я по батькові

Посада

1

Клочкова

Людмила Валеріївна

Голова робочої групи,

заступник директора з навчально-виховної роботи

2

Бевзенко

Діна Федорівна

Представник робочої групи,

соціальний педагог

3

Толмач

Діна Іванівна

Представник робочої групи,

практичний психолог

4

Розвод

Ганна Андріївна

Представник робочої групи, представник батьківського комітету закладу

5

Марко Тамара

Представник робочої групи, представник учнівського самоврядування закладу освіти

               

УКРАЇНА

БІЛозерСЬКА селищна РАДА

ХЕРСОНСЬКИЙ РАЙОН

ХерсонСЬКА ОБЛАСтЬ

 

ТОМИНОБАЛКІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ

 БІЛОЗЕРСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

с. Томина Балка, вул. Шевченка, 46, 73423,

e-mail: tomynabalkalitsey@ukr.net, web: tomynabalka75004.jimdofree.com

 Код ЄДРПОУ 24750792

 

 

 

НАКАЗ

 

02.09.2022 р.          

                      с. Томина Балка                                 

                № 24

 

Про затвердження Плану заходів,

спрямованих на запобігання та

з протидії булінгу (цькуванню) на 2022-2023 н.р.

 

           На виконання Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)», наказу Міністерства освіти і науки України від 28.12.2019 р. № 1646 «Деякі питання реагування на випадки булінгу (цькування) та застосування заходів виховного впливу в закладах освіти», листів Міністерства освіти і науки України від 29.12.2018 р. № 1/9-790 «Щодо організації роботи у закладах освіти з питань запобігання і протидії домашньому насильству і булінгу», від 29.01.2019 р.

№ 1/11-881 «Рекомендації для закладів освіти щодо застосування норм Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)» від 18.12.2018 р. № 2657-УІІІ» та від 13.04.2020 р. № 1/9-207 «Роз’яснення щодо застосування наказу Міністерства освіти і науки України від 28.12.2019 р. № 1646», відповідно до рішення педагогічної ради-онлайн (протокол № 3 від 02.09.2022 року) та з метою запобігання та протидії булінгу (цькуванню)

 

НАКАЗУЮ:

           1. Затвердити:

           1.1 План заходів закладу, спрямованих на запобігання та протидію булінгу.

           1.2 Алгоритм дій при боулінгу.

           1.3  Порядок подання та розгляду (з дотриманням конфіденційності) заяв про випадки булінгу (цькуванню) в закладі.                                                                             

           1.4. Зразок заяви про випадки булінгу (цькування).                                 

           1.5. Форму Журналу реєстрації заяв про випадки булінгу (цькування).

           1.6. Форму Журналу реєстрації рішень комісії з розгляду випадків  булінгу (цькування).                                                                                                             

           2. Уповноважити здійснювати контроль за виконанням плану заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу заступника директора з навчально-виховної роботи Клочкову Л.В.                                                                             Постійно

            3. Призначити відповідальним за розгляд скарг про відмову у реагуванні на випадки булінгу за відповідними заявами, а також процедуру подання заяв соціального педагога Бевзенко Д.Ф.

            4. Заступнику директора з навчально-виховної роботи Клочковій Л.В. та вчителю інформатики Гончаровій І.В. висвітлити на сайті закладу правила для учнів, План заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу та процедуру подання заяв учасниками освітнього процесу на випадок булінгу в закладі освіти.         За планом

             5. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника директора з навчально-виховної роботи Клочкову Л.В.

В.о. директора закладу                                                                              С.В. Ступніцька

 

План заходів

 щодо попередження насильницької моделі поведінки, випадків булінгу серед учасників освітнього процесу,  учнів 2-11 класів на 2022-2023 навчальний рік

Види роботи

Строки виконання

Відповідальний

Нормативно-правове та інформаційне забезпечення попередження насильства та булінгу

1

Забезпечення інформацією сайту закладу освіти щодо застосування норм Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькування)» від 18.12.2018 р. за № 2657-УІІІ

1 раз на семестр

Заступник директора з НВР

2

Ознайомлення усіх учасників освітнього процесу з антибулінговою політикою та її складовою – Планом заходів із протидії булінгу

Вересень

Заступник директора з НВР

3

Нарада з питань протидії булінгу

Вересень

Соціальний педагог Бевзенко Д.Ф.

4

Створення робочої групи

Вересень

Заступник директора з НВР

5

Створення безпечного освітнього середовища

Постійно

Педагогічні працівники

6

Створення безпечного освітнього середовища: безпечне емоційно-психологічне середовище: розвиток в учасників освітнього процесу соціально-емоційної грамотності, толерантності

Постійно

Класні керівники

7

Розроблення порядку звернення щодо булінгу чи інших видів насильства

Вересень

Практичний психолог Толмач Д.І.

8

Розроблення алгоритму дій для педагогів, інших працівників закладу та адміністрації у випадку виявлення фактів булінгу

Вересень

Практичний психолог Толмач Д.І.

9

Обговорення та прийняття правил поведінки у класах, оформлення правил у вигляді наочного стенду

Вересень

Класні керівники

5-11 класів

10

Провести у закладі освіти Тиждень протидії поширення булінгу серед учасників освітнього процесу

26.09-30.09.2022

Соціальний педагог Бевзенко Д.Ф.

11

Розробити механізми звернення для повідомлень про випадки булінгу

Вересень

Соціальний педагог

Бевзенко Д.Ф.

Практичний психолог Толмач Д.І.

12

Створення (або оновлення) розділу про профілактику булінгу і розміщення нормативних документів на сайті закладу освіти)

Вересень

Вчитель математики та інформатики

13

Підготовка методичних рекомендацій для педагогів:

- з вивчення учнівського колективу;

- з розпізнавання ознак насильства різних видів щодо дітей

Жовтень

Соціальний педагог

Бевзенко Д.Ф.

Практичний психолог Толмач Д.І.

14

Підготовка тематичних буклетів за участю старшокласників

Листопад

Практичний психолог Толмач Д.І.

15

Перевірка інформаційної доступності правил поведінки та нормативних документів з профілактики булінгу

Листопад

Заступник директора з навчально-виховної роботи

 

16

Консультування класних керівників психологом, соціальним педагогом з проблемних ситуацій

Впродовж навчального року

Соціальний педагог

Бевзенко Д.Ф.

Практичний психолог Толмач Д.І.

17

Співбесіда з класними керівниками за результатами діагностики класного колективу

Кінець семестру

Заступник директора з навчально-виховної роботи

 

18

Проведення тренінгів для старшокласників з розвитку навичок спілкування та мирного вирішення конфліктів

Впродовж навчального року

Практичний психолог Толмач Д.І.

19

Імітаційна гра для молодших школярів «Якщо тебе ображають»

Жовтень

Класні керівники

20

Тиждень толерантності

Листопад

Практичний психолог Толмач Д.І.

21

День відкритих дверей у практичного психолога

Листопад

Практичний психолог Толмач Д.І.

22

Імітаційна гра для учнів середніх класів «Розкажи про насильство»

Грудень

Класні керівники

23

Підготовка памяток для батьків про порядок реагування та способи повідомлення по випадки булінгу щодо дітей, заходи захисту та надання допомоги дітям

Жовтень

Практичний психолог Толмач Д.І.

24

Консультування батьків щодо захисту прав та інтересів дітей

Постійно

Практичний психолог Толмач Д.І.

25

Діагностика стосунків у закладі освіти. Анкетування учнів та вчителів

Лютий

Практичний психолог Толмач Д.І.

26

Анонімне анкетування учнів 5-11 класів про випадки булінгу у закладі освіти

Лютий

Класні керівники

27

Аналіз звернень щодо булінгу у закладі

Постійно

Практичний психолог Толмач Д.І.

28

Аналіз чинників, які найчастіше провокують булінг

Постійно

Практичний психолог Толмач Д.І.

29

Тренінг для формування єдиного бачення проблеми насильства, зясування потреб дітей і знаходження компромісу між індивідуальними й спільними потребами

Листопад

Березень

Практичний психолог Толмач Д.І.

30

Підготовка звіту про виконання плану заходів з запобігання та протидії булінгу

Травень

Заступник директора з навчально-виховної роботи

 

 

 

Алгоритм дій при булінгу

     Якщо дитина стала свідком булінгу в закладі освіти, передусім вона може розказати про це батькам, вчителю, психологу або безпосередньо директору.

     Дитина може звернутись на гарячу лінію ГО «Ла Страда - Україна» з протидії насильству в сім’ї або із захисту прав дітей, до соціальної служби з питань сім’ї, дітей та молоді, до Національної поліції або Центру надання безоплатної правової допомоги.

     Якщо свідком булінгу став педагог або інший працівник закладу, то він має повідомити керівника закладу незалежно від того, чи поскаржилась йому жертва булінгу чи ні.

     Після отримання звернення дитини, відповідна особа або орган інформує керівника закладу освіти у письмовій формі про випадок булінгу. Директор закладу має розглянути таке звернення та з’ясувати всі обставини булінгу. Надалі директор має скликати засідання комісії з розгляду випадків булінгу та окреслити подальші дії.

     Якщо комісія визнала, що це був булінг, а не одноразовий конфлікт, то очільник закладу зобов’язаний повідомити уповноважені підрозділи органів Національної поліції України та Службу у справах дітей.

     До складу такої комісії можуть входити педагоги, психолог, соціальний педагог, батьки постраждалого та «булера», керівник закладу та інші зацікавлені особи.

 

     У разі, якщо комісія не кваліфікує випадок як булінг, а постраждалий не згодний з цим, то він може одразу звернутись до органів Національної поліції України.

 

 

 

Порядок подання та розгляду (з дотриманням конфіденційності) заяв

 про випадки булінгу (цькуванню) в закладі                                                                                   

 

Загальні питання

1. Цей Порядок розроблено відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)».

2. Цей Порядок визначає процедуру реагування на доведені випадки булінгу (цькування) в закладі.

Реагування на доведені випадки булінгу

1. На основі рішення комісії з розгляду випадків булінгу (цькування), яка кваліфікувала випадок як булінг (цькування), а не одноразовий конфлікт чи сварка, тобто відповідні дії носять систематичний характер, керівник закладу:

·         повідомляє уповноваженим підрозділам органів Національної поліції України (ювенальна поліція)  та службі у справах дітей про випадки булінгу (цькування) в закладі освіти;

·         забезпечує виконання заходів для надання соціальних та психолого-педагогічних послугздобувачам освіти, які вчинили булінг, стали його свідками або постраждали від булінгу (цькування) (далі – Заходи).

2. Заходиздійснює соціальний педагог у взаємодії з практичним психологом закладу освіти та затверджуються керівником закладу.

3. З метою виконання Заходів можна запроваджувати консультаційні години у практичного психолога і соціального педагога, створювати скриньки довіри, оприлюднювати телефони довіри.

Відповідальність осіб причетних до булінгу (цькування)

1. Відповідальність за булінг (цькування) встановлена статтею 1734 Кодексу України про адміністративні правопорушення такого змісту:

"Стаття 1734. Булінг (цькування) учасника освітнього процесу

Булінг (цькування), тобто діяння учасників освітнього процесу, які полягають у психологічному, фізичному, економічному, сексуальному насильстві, у тому числі із застосуванням засобів електронних комунікацій, що вчиняються стосовно малолітньої чи неповнолітньої особи або такою особою стосовно інших учасників освітнього процесу, внаслідок чого могла бути чи була заподіяна шкода психічному або фізичному здоров’ю потерпілого, тягне за собою накладення штрафу від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадські роботи на строк від двадцяти до сорока годин.

Діяння, передбачене частиною першою цієї статті, вчинене групою осіб або повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення, тягне за собою накладення штрафу від ста до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадські роботи на строк від сорока до шістдесяти годин.

Діяння, передбачене частиною першою цієї статті, вчинене малолітніми або неповнолітніми особами віком від чотирнадцяти до шістнадцяти років, тягне за собою накладення штрафу на батьків або осіб, які їх замінюють, від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадські роботи на строк від двадцяти до сорока годин.

Діяння, передбачене частиною другою цієї статті, вчинене малолітньою або неповнолітньою особою віком від чотирнадцяти до шістнадцяти років, тягне за собою накладення штрафу на батьків або осіб, які їх замінюють, від ста до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадські роботи на строк від сорока до шістдесяти годин.

Неповідомлення керівником закладу освіти уповноваженим підрозділам органів Національної поліції України про випадки булінгу (цькування) учасника освітнього процесу тягне за собою накладення штрафу від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або виправні роботи на строк до одного місяця з відрахуванням до двадцяти процентів заробітку".

 

 

 

Зразок заяви про випадки булінгу (цькування)

В.о. директора Томинобалківського ліцею

Білозерської селищної ради

Херсонського району

Херсонської області

Ступніцькій С.В.

__________________________________

(прізвище, ім’я, по батькові заявника)

__________________________________

(адреса проживання)

__________________________________

(контактний телефон)

ЗАЯВА

Я, _________________________________________________, повідомляю про випадок булінгу (цькування), учасником (свідком) якого я є, що стався (потрібне підкреслити)_________________________________________ у (на)

                                                                          (дата, час)

____________________________________________________________, а саме

(місце)

_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________

(розгорнутий виклад фактів щодо виявлених випадків булінгу (цькування))

__________________________________________________________________­­­­­__________

_____________________________________________________________________________

____________                               ________________                    ________________________

          (дата)                                        (підпис)                                                       (ПІБ)

 

 

УКРАЇНА

БІЛозерСЬКА селищна РАДА

ХЕРСОНСЬКИЙ РАЙОН

ХерсонСЬКА ОБЛАСтЬ

 

ТОМИНОБАЛКІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ

 БІЛОЗЕРСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

с. Томина Балка, вул. Шевченка, 46, 73423,

e-mail: tomynabalkalitsey@ukr.net, web: tomynabalka75004.jimdofree.com

 Код ЄДРПОУ 24750792

 

 


НАКАЗ

 

02.09.2022 р.          

с. Томина Балка                                 

                                № 25

 

 

Про організацію роботи в

закладі щодо запобігання насиллю над дітьми та

попередження жорстокого поводження з ними

у 2022/2023 навчальному році

 

           Відповідно до Конвенції ООН Про права дитини, законів України «Про охорону дитинства», «Про соціальну роботу з сім’ями, дітьми та молоддю», «Про попередження насильства в сім’ї», «Про Загальнодержавну програму «Національний план дій щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини» на період до 2016 року»,  наказу Міністерства освіти і науки молоді та спорту України від 01.02.2010 № 59 «Про вжиття заходів щодо запобігання насильству над дітьми», наказу Міністерства освіти і науки молоді та спорту України від 22.02.2013 № 176 «Про затвердження плану заходів щодо запобігання правопорушенням серед дітей, попередження жорстокого поводження з ними», наказу Міністерства освіти і науки молоді та спорту України від 11.06.2012 № 677 «Про затвердження Плану заходів Міністерства освіти і науки, молоді та спорту з формування громадянської культури та підвищення рівня толерантності у суспільстві», наказу Міністерства освіти і науки молоді та спорту України від 08.04.2016 № 405 «Про затвердження плану заходів Міністерства освіти і науки щодо протидії торгівлі людьми на період до 2020 року», наказу Міністерства освіти і науки молоді та спорту України від 31.10.2011 № 1243 «Про Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України», листа Міністерства освіти і науки України від 10.08.2022 № 9105-22 «Щодо організації виховного процесу в закладах освіти у 2022/2023 навчальному році» та з метою організації профілактичної роботи

 

НАКАЗУЮ:

1.Затвердити:

1.1. План заходів щодо запобігання насиллю над дітьми та попередження жорстокого поводження з ними у  2022/2023 навчальному році (Додаток 1).

1.2. Затвердити Алгоритм дій працівника закладу освіти у разі виявлення випадку насильства над дитиною (Додаток 2).

1.3. Дії адміністрації закладу освіти у разі отримання повідомлення про жорстоке поводження з дитиною (Додаток 3).

2.  Заступнику директора з навчально-виховної роботи Клочковій Л.В.:

2.1. Забезпечити виконання  плану заходів  щодо запобігання насиллю над дітьми та попередження жорстокого поводження з ними.                         2022/2023 навчальний рік

3. Контроль  за  виконанням  цього  наказу  залишаю за собою.

 

В.о. директора закладу                                                                                  С.В. Ступніцька

 

 

 

План заходів

  щодо  запобігання  насиллю над дітьми та попередження жорстокого поводження

 з ними на 2022/2023 навчальний рік

Провести інструктаж щодо ведення облікової документації стосовно випадків проявів  будь-яких форм фізичного або психічного насильства, порушення прав дітей, жорстокого поводження з ними.                                                                         Класні керівники 2-11 класів

Проводити заходи щодо профілактики насильства спрямовані на попередження випадків різних видів насильства до дітей і зменшення негативних факторів та обставин по причині яких може трапитися насильство.                                                                      Соціально-психологічна служба

Організовувати педагогічну просвіту  батьків з використанням сучасних форм і методів та активно залучати їх до участі у виховних заходах.

Заступник директора з навчально-виховної роботи. Постійно

Проводити попереджувальну роботу з батьками щодо  недопущення випадків жорстокого поводження з дітьми в сім’ях, а також відстежувати подібні випадки з боку інших учнів.

          Класні керівники 2-11 класів. Постійно

Організувати  роботу з батьками щодо роз’яснення наслідків жорстокого поводження з дітьми, а також з особами, що становлять найближче оточення дитини, яка постраждала від жорстокого поводження, або потерпає від реальної загрози його вчинення.

                   Соціально-психологічна служба. Постійно

Організовувати  соціальний супровід сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах та соціально-психологічну  реабілітацію  дітей, які потрапили в складні життєві обставини,  розвивати  навички  соціального життя дитини і підтримку  її  в учнівському середовищі.

    Соціально-психологічна служба

Проводити тематичні онлайн-заходи (бесіди, виховні години, просвітницько-попереджувальні  тренінги, перегляди кіно- та відеофільмів, театралізовані постановки, ярмарки солідарності, акції, флешмоби, колективні творчі справи, анкети (стіна) думок, круглі столи, диспути,  фестивалі, літопис колективу, тематичні колажі тощо) щодо попередження проникнення у свідомість дітей культу насильства, жорстокості, ксенофобії та расистських проявів.

                                                   Класні керівники 2-11 класів. Постійно

Провести заходи з питань утвердження гендерної грамотності учнів та їх батьків; виховання гендерної культури та запобігання всім формам насильства в сім’ї.

                                                   Соціально-психологічна служба. За планом

Проводити тематичні виховні години, бесіди, диспути, тренінги з формування толерантних відносин між учнями, інших форм роботи з розвитку  комунікативних  навичок спілкування.

                                                   Класні керівники 2-11 класів. Постійно

 Застосовувати систему ранньої профілактики, психолого-педагогічного діагностування, індивідуальної виховної роботи з метою виявлення учнів «групи соціального ризику».

                                                   Соціально-психологічна служба. Постійно

 Здійснювати  посилений контроль за проведенням виховної роботи з учнями, які потрапили в складні життєві обставини з метою удосконалення та підвищення ефективності профілактичної роботи серед здобувачів освіти.                                    

                                                   Соціально-психологічна служба. Постійно

Залучати органи учнівського самоврядування, батьківські комітети до здійснення профілактичної роботи з питань попередження жорстокості та насильства в учнівському середовищі.                                                                      

                                                    Педагог-оранізатор. Протягом 2022/2023 навчального року

 

Алгоритм дій працівника закладу освіти

у разі виявлення випадку насильства над дитиною

1. У випадках, коли ви маєте підозри систематичного жорстокого поводження з дитиною або є реальна загроза його вчинення (удома, з боку однолітків, інших працівників закладу освіти або інших осіб), ваші дії:

- повідомити про це в усній чи письмовій формі адміністрацію закладу освіти;

- самостійно письмово повідомити про це службу у справах дітей, управління освіти;

- самостійно повідомити про виявлений факт систематичного жорстокого поводження з дитиною повідомляє уповноважені підрозділи органів Національної поліції України та службу у справах дітей про випадки булінгу (цькування) в закладі освіти.

2. У випадках, коли до вас звернулася дитина з усною скаргою щодо систематичного жорстокого поводження з нею, ваші дії:

- оформити звернення дитини у письмовій формі та передати його до адміністрації закладу освіти;

- оформити звернення дитини у письмовій формі та передати його до територіального підрозділу служби у справах дітей;

 

- оформити звернення дитини у письмовій формі та передати його до органів внутрішніх справ.

Дії адміністрації закладу освіти у разі отримання

повідомлення про жорстоке поводження з дитиною

      У разі звернення дитини, її батьків (осіб, які їх замінюють) або працівника закладу освіти до представника адміністрації закладу освіти щодо систематичного жорстокого поводження з нею адміністратор зобов’язаний, якщо звернення (повідомлення) усне, оформити це повідомлення письмово, зазначивши, від кого та коли (дата, час) воно отримано. Звернення має бути оформлене належним чином, відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» (має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання; письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. Необхідно терміново (протягом однієї доби) передати цей документ до територіального підрозділу Служби у справах дітей за місцем проживання дитини. Служба у справах дітей має належним чином зареєструвати це повідомлення відповідно до вимог законодавства України.

Чого не слід робити

За жодних умов не треба замовчувати виявлені факти систематичного жорстокого поводження з дитиною або реальної загрози вчинення насильства над нею.       

По-перше, нехтування проблемою призводить до погіршення ситуації та може вилитися в набагато гірші наслідки.

По-друге, заклад освіти несе відповідальність за дотримання норм законодавства щодо захисту прав дитини, а тому керівник  закладу освіти може притягнути педагогічних працівників у зв’язку з порушенням правових норм освітнього процесу до дисциплінарної відповідальності.

Також не слід намагатися самотужки вирішити проблему. Це може призвести до порушення законодавства та може бути небезпечним. Далі справа є компетенцією установ, організацій і посадових осіб, до яких було передано звернення чи повідомлення. Законодавством передбачено інформування заявника (особи, яка здійснила повідомлення або звернення), а також у самому зверненні може бути зазначено, що заявник бажає бути поінформованим про подальший перебіг справи, бути присутнім під час розгляду звернення).

Н А К А З

24.12.2019 р. № 462

Томинобалківський заклад

повної загальної середньої освіти

Білозерської селищної ради

Херсонської області

 

Про проходження курсів з питань булінгу

 

   На виконання листа Департамента освіти, науки та молоді обласної державної адміністрації від 18 грудня 2018 року №2657-VIII, з метою підвищення рівня знань з розпізнання та виявлення фактів булінгу та вчасного і відповідального реагування.

НАКАЗУЮ:

1.Заступнику директора з виховної роботи Крупновій О.О.:

1.1. Пройти онлайн-курс «Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти»,розробленого Міністерством освіти і науки України за посиланням: http://prometheus.org.ua/courses-for-teachers/.                                                       До 06.01.2020 р.

1.2.Соціально-психологічній службі.:                                                                  До 06.01.2020р.

1.3.Класим керівникам                                                                                          До 30.01.2020 р.

2.Надати інформацію про проходження курсів на електронну адресу vospitateli16@ukr.net.

До 20.01.2020 р.

3. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника директора з виховної роботи Крупнову О.О.

 

 

Директор закладу                                                                І.А. Поліщук

Н А К А З

04.05.2020 р  № 99 

Томинобалківський заклад

повної загальної середньої освіти

Білозерської селищної ради

Херсонської області

 

Про зарахування підвищення кваліфікації

педагогічним працівникам за напрямом

(тематикою) «Протидія та попередження

булінгу (цькуванню) в закладах освіти»

 

   Відповідно до Закону України «Про освіту», Порядку підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників, на основі ухваленого рішення педради

№ 6 протокол № 7 від 31 січня 2020 року,  педради-онлайн № 9 протокол № 10 від 30 березня 2020 року, педради-онлайн № 12 протокол № 13 від 28.04.2020 року

 

НАКАЗУЮ:

1.Зарахувати підвищення кваліфікації за напрямом (тематикою) «Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти» 18 педагогічним працівникам (Додаток 1).

2. Зарахувати підвищення кваліфікації вчителю географії та економіки Рєзніченко О.В. за напрямом (тематикою) «Освітні інструменти критичного мислення» (Додаток 2).    

3. Зарахувати підвищення кваліфікації заступнику директора з виховної роботи, вчителю англійської мови Крупновій О.О. за напрямом (тематикою) «Критичне мислення для освітян» та вчителю географії та економіки Рєзніченко О.В. за напрямом (тематикою) «Впровадження інновацій в школах» (Додаток 3).

4. Зарахувати підвищення кваліфікації за напрямом (тематикою) «Медіаграмотність для освітян» таким педагогічним працівникам: заступнику директора з виховної роботи, вчителю англійської мови Крупновій О.О. та заступнику директора з навчально-виховної роботи, вчителю історії Ступніцькій С.В. (Додаток 4).

5. Зарахувати підвищення кваліфікації вчителю математики Гончаровій І.В. за напрямом (тематикою) «Інтернет-середовище для професійного розвитку вчителів математики» та «Форми та методи подання матеріалу в умовах дистанційного навчання» (Додаток 4).    

6. Зарахувати підвищення кваліфікації вчителю англійської мови Степаненко І.В. за напрямом (тематикою) «Викладання іноземної мови в умовах дистанційного та онлайн-навчання» (Додаток 4).

7. Зарахувати підвищення кваліфікації вчителю початкових класів Гуріновій Т.Г. за напрямами (тематикою) «Розвиток різних видів пам’яті в початкових класах НУШ», «Заклади освіти в умовах епідемії», «Теоретичні основи компетентнісного навчання за інтегрованим курсом «Я досліджую світ» (Додаток 4).

8. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

 

 

Директор закладу                                      І.А. Поліщук