Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи
Рівні навчальних досягнень |
Бали |
Загальні критерії оцінювання навчальних досягнень учнів |
I. Початковий |
1 |
Учні засвоїли знання у формі окремих фактів, елементарних уявлень |
2 |
Учні відтворюють незначну частину навчального матеріалу, володіють окремими видами умінь на рівні копіювання зразка виконання певної навчальної дії |
|
3 |
Учні відтворюють незначну частину навчального матеріалу; з допомогою вчителя виконують елементарні завдання, потребують детального кількаразового їх пояснення |
|
II. Середній |
4 |
Учні відтворюють частину навчального матеріалу у формі понять з допомогою вчителя, можуть повторити за зразком певну операцію, дію |
5 |
Учні відтворюють основний навчальний матеріал з допомогою вчителя, здатні з помилками й неточностями дати визначення понять |
|
6 |
Учні будують відповідь у засвоєній послідовності; виконують дії за зразком у подібній ситуації; самостійно працюють зі значною допомогою вчителя |
|
III. Достатній |
7 |
Учні володіють поняттями, відтворюють їх зміст, уміють наводити окремі власні приклади на підтвердження певних думок, частково контролюють власні навчальні дії |
8 |
Учні вміють розпізнавати об'єкти, які визначаються засвоєними поняттями; під час відповіді можуть відтворити засвоєний зміст в іншій послідовності, не змінюючи логічних зв'язків; володіють вміннями на рівні застосування способу діяльності за аналогією; самостійні роботи виконують з незначною допомогою вчителя; відповідають логічно з окремими неточностями |
|
9 |
Учні добре володіють вивченим матеріалом, застосовують знання в стандартних ситуаціях, володіють вміннями виконувати окремі етапи розв'язання проблеми і застосовують їх у співробітництві з учителем (частково-пошукова діяльність) |
|
IV. Високий |
10 |
Учні володіють системою понять у межах, визначених навчальними програмами, встановлюють як внутрішньопонятійні, так і міжпонятійні зв'язки; вміють розпізнавати об'єкти, які охоплюються засвоєними поняттями різного рівня узагальнення; відповідь аргументують новими прикладами |
11 |
Учні мають гнучкі знання в межах вимог навчальних програм, вміють застосовувати способи діяльності за аналогією і в нових ситуаціях |
|
12 |
Учні мають системні, міцні знання в обсязі та в межах вимог навчальних програм, усвідомлено використовують їх у стандартних та нестандартних ситуаціях; самостійні роботи виконують під опосередкованим керівництвом; виконують творчі завдання |
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
основної й старшої школи
Рівні навчальних досягнень |
Бали |
Загальні критерії оцінювання навчальних досягнень учнів |
I. Початковий |
1 |
Учні розрізняють об'єкти вивчення |
2 |
Учні відтворюють незначну частину навчального матеріалу, мають нечіткі уявлення про об'єкт вивчення |
|
3 |
Учні відтворюють частину навчального матеріалу; з допомогою вчителя виконують елементарні завдання |
|
II. Середній |
4 |
Учні з допомогою вчителя відтворюють основний навчальний матеріал, можуть повторити за зразком певну операцію, дію |
5 |
Учні відтворюють основний навчальний матеріал, здатні з помилками й неточностями дати визначення понять, сформулювати правило |
|
6 |
Учні виявляють знання й розуміння основних положень навчального матеріалу. Відповіді їх правильні, але недостатньо осмислені. Вміють застосовувати знання при виконанні завдань за зразком |
|
III. Достатній |
7 |
Учні правильно відтворюють навчальний матеріал, знають основоположні теорії і факти, вміють наводити окремі власні приклади на підтвердження певних думок, частково контролюють власні навчальні дії |
8 |
Знання учнів є достатніми. Учні застосовують вивчений матеріал у стандартних ситуаціях, намагаються аналізувати, встановлювати найсуттєвіші зв'язки і залежність між явищами, фактами, робити висновки, загалом контролюють власну діяльність. Відповіді їх логічні, хоч і мають неточності |
|
9 |
Учні добре володіють вивченим матеріалом, застосовують знання в стандартних ситуаціях, уміють аналізувати й систематизувати інформацію, використовують загальновідомі докази із самостійною і правильною аргументацією |
|
IV. Високий |
10 |
Учні мають повні, глибокі знання, здатні використовувати їх у практичній діяльності, робити висновки, узагальнення |
11 |
Учні мають гнучкі знання в межах вимог навчальних програм, аргументовано використовують їх у різних ситуаціях, уміють знаходити інформацію та аналізувати її, ставити і розв'язувати проблеми |
|
12 |
Учні мають системні, міцні знання в обсязі та в межах вимог навчальних програм, усвідомлено використовують їх у стандартних та нестандартних ситуаціях. Уміють самостійно аналізувати, оцінювати, узагальнювати опанований матеріал, самостійно користуватися джерелами інформації, приймати рішення |
Часовий режим роботи
1. Заклад працює за 5-денним робочим тижнем.
2. Вхід учнів до школи розпочинається о 7.30 год.
3. Графіки роботи їдальні, медпункту затверджуються директором закладу до 05 вересня.
4. Батьківські збори, зібрання учнів проводяться лише при умові погодження графіків перебування з дирекцією школи.
5. Робота спортивних секцій в позаурочний час проводиться згідно розкладу.
6. В неділю та святкові дні школа не працює, допуску в приміщення закладу немає, за винятком проведення невідкладних робіт та заходів тільки за дозволом директора.
Тривалість уроків та розклад дзвінків
Клас |
Урок |
Початок уроку |
Кінець уроку |
Перерва |
1 |
35 хвилин |
|
|
|
1 |
08 год 30 хв |
09 год 05 хв |
15 хв |
|
2 |
09 год 20 хв |
09 год 55 хв |
30 хв |
|
3 |
10 год 25 хв |
11 год 00 хв |
20 хв |
|
4 |
11 год 20 хв |
11 год 55 хв |
|
|
2-4 |
40 хвилин |
|
|
|
1 |
08 год 30 хв |
09 год 10 хв |
10 хв |
|
2 |
09 год 20 хв |
10 год 00 хв |
20 хв |
|
3 |
10 год 20 хв |
11 год 00 хв |
20 хв |
|
4 |
11 год 20 хв |
12 год 00 хв |
10 хв |
|
5 |
12 год 10 хв |
12 год 50 хв |
|
|
5-11 |
45 хвилин |
|
|
|
1 |
08 год 30 хв |
09 год 15 хв |
10 хв |
|
2
|
09 год 25 хв |
10 год 10 хв |
20 хв |
|
3
|
10 год 30 хв |
11 год 15 хв |
20 хв |
|
4
|
11 год 35 хв |
12 год 20 хв |
10 хв |
|
5
|
12 год 30 хв |
13 год 15 хв |
10 хв |
|
6
|
13 год 25 хв |
14 год 10 хв |
10 хв |
|
7
|
14 год 20 хв |
15 год 05 хв |
|