З метою демократизації управління закладом на початку нового навчального року були сформовані органи учнівського самоврядування. Це дало змогу залучити майже всіх учнів до різноманітних видів діяльності закладу, а також до управління справами колектив. Робота учнів у комісіях самоврядування сприяла вихованню почуття господаря класу, вміння співпрацювати на принципах рівності, гласності, демократизму.
Очолює учнівський комітет учень 10 класу Пшеничний Максим, а безпосереднє керівництво здійснює заступник директора з виховної роботи Крупнова О.О. та педагог-організатор Рєзніченко О.В. На початку року проведено учнівську конференцію, на якій учні голосували за дотримання ділового стилю в учнівському одязі, правила та обов’язки учнів. А учні 5 класу стали учасниками посвяти до середньої ланки закладу.
Демократизм в учнівському самоврядуванні залежить від допомоги дорослих, зокрема керівництва закладу. Педагогічна допомога учнівському самоврядуванню полягає в забезпеченні реальних справ і обов'язків учнів, підвищенні довіри до рішень учнівського колективу, цілеспрямованому навчанню учнів складній справі організації життя учнівського колективу та керівництва справами закладу. Традиційними стали зустрічі лідерів учнівського колективу з директором закладу Поліщук І.А., на яких обговорюються найактуальніші питання шкільного життя, проблеми та шляхи їх вирішення. Постійні консультації членам учнівського комітету надають класні керівники закладу освіти, підтримуючи корисні починання, допомагаючи створити таку атмосферу в колективі, коли педагоги рахуються з думками, пропозиціями і рішеннями учнівського самоврядування.
Робота правової та інформаційної комісій направлялася у русло розробки регламентуючих документів закладу, збереження майна, чергування по закладу. Багато уваги комісія приділяла налагодженню дисципліни учнів. Учні 9-11 класів слідкували за дисципліною у закладі та на території під час перерв відповідно графіку.
У 2020-2021 навчальному році слід відзначити належну роботу комісії «Знання». Члени даної комісії організовують два рази на рік День учнівського самоврядування в закладі, які проводять на свято Дня учителя та до Дня захисту дітей. Цього року не лише учні 11 класу, а й десятикласники мали змогу проявити свої навички управлінської діяльності та побувати в ролі вчителя. Члени комісії «Знання» надають учням допомогу, яким складно у навчанні, залучають учнів до участі в шкільних та селищних олімпіадах, конкурсах, інтелектуальних іграх
Члени комісії «Дисципліни і порядку» протягом навчального року стежать за чергуванням по класам, закладі, збереженням шкільного майна, за виконанням статуту закладу, щодо дотримання правил поведінки та належного зовнішнього вигляду. Організовувалось чергування учнів під час перерв.
Цього року слід відзначити досягнення комісії «Культури і дозвілля», члени якої вміло та творчо організували допомогу класним керівникам у проведенні позакласних заходів: День українського козацтва, День Захисника України, День святого Миколая, День святого Валентина, День Пам’яті та Примирення, День вишиванки, брали активну участь в організації виставок, культурно-масових заходів, естетичного оформлення закладу до свят.
Комісія «Здоров'я" надавала допомогу у вихованні свідомої дисципліни, дотриманні учнями Правил гігієни, організовувало прибирання в класних кімнатах, виховувало в учнів бережливе ставлення до збереження шкільного майна.
Під керівництвом вчителів комісія «Збережи зелену мить» брала активну участь у проведенні різноманітних екологічних заходів, конкурсів: Всеукраїнський конкурс «Я пізнаю світ» (І місце), Всеукраїнський конкурс «Екологічна грамотність», Всеукраїнський конкурс «Вода є життя» (І, ІІІ місця), Всеукраїнська природнича гра «Геліантус» (5 ІІІ місць), «Мій чотирилапий друг» (І-ІІ місця), «Космічні фантазії» (І місце), Всеукраїнський конкурс «Година Землі» (ІІ місце)
Прес – центр висвітлював події життя класів та участь у святах і різноманітних заходах організовував та здійснював художнє оформлення інтер’єру; оформляє стіннівки до різних тематичних свят.
Учасники учнівського самоврядування фотоматеріали загальношкільних заходів висвітлюють у соціальній мережі фейсбук.
Найактивнішими учасниками роботи учнівського самоврядування протягом навчального року були: Гончарова О. – 6 клас; Ліскова В., Слободянюк Н., Слободянюк Г., Толмач І. – 7 клас; Кулікова Є., Черненко Д., Стасюк Т., Отарян Н. – 8 клас; Коблєвська А., Пшеничний М. – 10 клас; Воєвуцька А., Катрич М., Дерваль В., Мимрук Д., Самойленко С. – 11 клас.
З метою демократизації управління закладом на початку нового навчального року були сформовані органи учнівського самоврядування. Це дало змогу залучити майже всіх учнів до різноманітних видів діяльності закладу, а також до управління справами колективу. Робота учнів у комісіях самоврядування сприяла вихованню почуття господаря класу, вміння співпрацювати на принципах рівності, гласності, демократизму.
Очолює учнівський комітет учень 9 класу Пшеничний Максим, а безпосереднє керівництво здійснює заступник директора з виховної роботи Крупнова О.О. На початку року поведено учнівську конференцію, на якій учні голосували за дотримання ділового стилю в учнівському одязі, правила та обов’язки учнів. А учні 5 класу стали учасниками посвяти до середньої ланки закладу.
Демократизм в учнівському самоврядуванні залежить від допомоги дорослих, зокрема керівництва закладу. Педагогічна допомога учнівському самоврядуванню полягає в забезпеченні реальних справ і обов'язків учнів, підвищенні довіри до рішень учнівського колективу, цілеспрямованому навчанню учнів складній справі організації життя учнівського колективу та керівництва справами закладу. Традиційними стали зустрічі лідерів учнівського колективу з директором закладу Поліщук І.А., на яких обговорюються найактуальніші питання шкільного життя, проблеми та шляхи їх вирішення. Постійні консультації членам учнівського комітету надають класні керівники навчального закладу, підтримуючи корисні починання, допомагаючи створити таку атмосферу в колективі, коли педагоги рахуються з думками, пропозиціями і рішеннями учнівського самоврядування.
Робота правової та інформаційної комісій направлялася у русло розробки регламентуючих документів закладу, збереження майна, чергування по закладу. Багато уваги комісія приділяла налагодженню дисципліни учнів. Учні 9-11 класів слідкували за дисципліною у закладі та на території під час перерв відповідно графіку.
Учасники учнівського самоврядування фотоматеріали загальношкільних заходів висвітлюють у соціальній мережі фейсбук.
Роботою комісії з питань національно-культурного відродження та добрих справ керувала заступник директора з виховної роботи Крупнова О.О. Протягом навчального року учні брали участь в акції «Янголи добра», матеріальній допомозі Херсонському обласному Будинку дитини.
Проводилося багато заходів: загальношкільний ярмарок, День учителя, День людей похилого віку, День українського козацтва, День української писемності, День пам’яті жертвам Голокосту, День Святого Миколая, свято Нового року, лінійка «Голод 1932-1933 – біль у серці всієї України», День Соборності, День Гідності та Свободи, День вшанування пам’яті Небесної Сотні, Свято 8 Березня, конкурс художньої самодіяльності «Таврійський барвограй»- онлайн та інші.
Найактивнішими учасниками роботи учнівського самоврядування протягом навчального року були: Гончарова О. – 5 клас; Ліскова В., Ляшок Г., Слободянюк Н., Слободянюк Г., Толмач І. – 6 клас; Кулікова Є., Черненко Д., Стасюк Т., Отарян Н. – 7 клас; Юкало У., Коблєвська А., Пшеничний М. – 9 клас; Воєвуцька А., Катрич М., Дерваль В. – 10 клас; Юкало О., Качур Д. – 11 клас.
Робота учнівського самоврядування (2016-2017 н.р.)
З метою демократизації управління школою на початку нового навчального року були сформовані органи учнівського самоврядування. Це дало змогу залучити майже всіх учнів до різноманітних видів діяльності школи, а також до управління справами колективу. Робота учнів у комісіях самоврядування сприяла вихованню почуття господаря класу, вміння співпрацювати на принципах рівності, гласності, демократизму.
Зокрема, робота правової та інформаційної комісій направлялася у русло розробки регламентуючих документів школи, збереження шкільного майна, чергування по школі. Багато уваги комісія приділяла налагодженню дисципліни учнів. Поряд з традиційними формами роботи інформаційної комісії (випуск стіннівок, екрану успішності та поведінки учнів), у школі продовжено цікаву справу – випуск шкільної газети «Вікна школи», на сторінках якої друкувались як учні, так і вчителі. Випуски були присвячені різним проблемам внутрішкільного життя, а також відображали календарні свята та події. Члени редакційної колегії вивчають ставлення учнів і вчителів до популярності шкільної газети, матеріалів, що публікуються, досліджують питання, які мають інтерес у колективі.
Роботою комісії з питань національно-культурного відродження та добрих справ керувала заступник директора з виховної роботи Крупнова О.О. Протягом навчального року учні брали участь в акціях «Милосердя», «Чужих дітей не буває!», Місячнику Червоного Хреста. У ІІ семестрі 2017 р. учнівським самоврядуванням зібрано кошти для допомоги Побережному Кирилу, учню 5 класу Дніпровської ЗОШ та Бойко Дар’ї, учениці 3 класу с. Дар’ївки.
Проводилося багато свят: День учителя, День українського козацтва, День української писемності, День Святого Миколая, свято Нового року, Свято 8 Березня, День Чорнобильської трагедії, День пам’яті та примирення, військово-паторіотична гра «Козацькі забави», День Європи та інші.
Роботу навчальної комісії очолювала заступник директора з навчально-виховної роботи Ступніцька С.В. Члени комісії проводили вікторини, брали участь у предметних тижнях та олімпіадах, допомагали невстигаючим учням.
Найактивнішими учасниками роботи учнівського самоврядування протягом навчального року були: Камаренко В., Дурман А. – 5 клас, Юкало У., Коблєвська А., Пшеничний М. – 6 клас; Воєвуцька А., Катрич М., Нечипорук В., Юкало К., Самойленко С., Дерваль В. – 7 клас; Юкало О. – 8 клас; Зарічна В., Штигер В., Єльцова О., Король Я. - 9 клас; Клочков В., Ісаєва Л., Ліпко Л. – 11 клас.