Н А К А З

28.05.2020 р. № 121

Томинобалківський заклад

повної загальної середньої освіти

Білозерської селищної ради

Херсонської області

 

Про стан роботи з обдарованими

учнями, талановитою молоддю

у 2019-2020 навчальному році

 

      Згідно з Концепцією Державної програми роботи з обдарованою молоддю на 2019 - 2020 рр. та  плану роботи закладу створено власну систему відбору та підготовки учнів до учнівських олімпіад. До цієї роботи залучаються  досвідчені вчителі. Свідченням високого рівня олімпіадного руху в навчальному закладі є досягнення команди в селищних предметних олімпіадах. За підсумками 2019-2020 н.р. щодо організації роботи з обдарованими учнями та талановитою молоддю слід відзначити вчителів закладу: Клочкова М.М., Клочкову Л.В.,  Рєзніченко О.В., Гончарова О.В., Козарик О.О., Курдін В.В., Шульган В.В., Бевзенко Д.Ф., Степаненко І.В., Гурінову Т.Г., Крупнову О.О., Кондрашову В.В., Поліщук І.А. Учні цих вчителів – наставників стали переможцями олімпіад із базових дисциплін, творчих конкурсів (Додаток 1).

     Цікавою формою інтелектуальних, творчих учнівських змагань, які формують компетентну особистість, є конкурси, фестивалі, турні­ри. Це командні змагання, які спонукають учнівську молодь до прак­тичної наукової та творчої діяльності, навчають норм та стилю робо­ти у творчих колективах і мають велике навчально-виховне значен­ня. Участь обдарованих учнів у таких заходах ефективно сприяє розвитку їхніх творчих здібностей, успішній соціалізації в життєво­му просторі

   Але на цій важливій ділянці роботи існують і певні проблеми. Вони зумовлені відсутністю чіткої системи виявлення й розвитку обдарованої молоді серед учнів, браком сучасних програм та ефективних методик, спрямованих на виявлення здібної та обдарованої молоді, набуття нею навичок і знань у певних галузях діяльності, реалізацію її здібностей; недостатнім рівнем фінансування тощо.

   Реалізація ідеї розвитку обдарованості втілюється в нашому закладі через визначення змісту освіти, відбір провідних технологій, визначен­ня структури освітнього процесу, створення єдиної неперервної систе­ми урочної і позаурочної освіти, організацію психолого-педагогічного супроводу учня.

   Побудова цілісної дидактичної системи освіти обдарованої дитини у закладі заснована на таких підходах, як:

— необхідність створення і реалізації нової моделі майбутньої ос­віти, що поєднує в собі оволодіння системою спеціальних знань, умінь і навичок, які забезпечують високий рівень навчальних досягнень учнів в обраних ними сферах при формуванні високої загальної компетент­ності в усіх сферах вивчення;

— зміст освіти спрямовано на синтез універсального і спеціалізо­ваного підходів, тобто на формування картини світу, адекватної сучас­ному рівню знань і вихованню творчого підходу до вирішення будь-якої проблеми;

— активізація особистісно зорієнтованого підходу в освітньому процесі, який допомагає більшою мірою задовольняти пізнавальні  потреби та інтереси кожного учня, формувати загальні і специфічні здібності дітей;

— реалізація освітнього процесу, що поєднує універсальність і профільність, можлива лише в просторі єдиного освітнього простору гім­назії, залучення всіх суб'єктів освітнього процесу до діяльності з його проектування й реалізації.

   Таким чином, як концептуальна ідея роботи з обдарованими дітьми у закладі створене єдине освітнє середовище, що є цілісною системою урочно-позаурочної діяльності, яка забезпечує ефективні умови навчання й виховання учня-дослідника в найширшому значенні цього слова. Дослідницька позиція визначається не тільки підходом до практичного пізнання наук, а й навколишнього світу і самого себе.

У зв'язку з вищезазначеним,

 

НАКАЗУЮ:

1.  Роботу педагогічного колективу у 2019-2020 н.р. з виявлення, відбору та підтримки обдарованої молоді вважати результативною.

2. За плідну роботу з підготовки та високі показники участі учнів у все­українських предметних олімпіадах, конкурсах оголосити подяку таким учителям Клочкову М.М., Клочковій Л.В.,  Рєзніченко О.В., Гончарову О.В., Козарик О.О., Курдін В.В., Шульган В.В., Бевзенко Д.Ф., Степаненко І.В., Гуріновій Т.Г., Крупновій О.О., Кондрашовій В.В., Поліщук І.А.                                   У  2020/2021 н.р. активізувати діяльність щодо:

— удосконалення форм і методів роботи з обдарованою молоддю;

— розроблення технічних засобів навчання, освітніх програм спецкурсів, факультативів, спрямованих на розвиток здібностей обда­рованої молоді;

— формування власної системи виявлення обдарованої молоді;

— розширення можливостей для апробації та запровадження су­часних методик виявлення, навчання й виховання обдарованої молоді;

— залучення обдарованої молоді до науково-дослідницької, експе­риментальної, творчої діяльності через мережу спецкурсів, факульта­тивів, гуртків, індивідуальних занять;

— активної участі у всеукраїнських олімпіадах, конкурсах, конкурсах-захистах, турнірах і фестивалях та забезпечення участі обдарованої молоді в інтелектуальних і творчих змаганнях;

— сприяння наступності в системі роботи з обдарованою молоддю;

— модернізації післядипломної педагогічної освіти відповідно до сучасних вимог, розширення системи підготовки (перепідготовки) педагогічних кадрів, що працюють з обдарованою молоддю;

— пошуку альтернативних шляхів ефективної реалізації творчих здобутків обдарованої молоді в усіх сферах життя;

— формування основ системи виявлення, навчання й підтримки обдарованої молоді;

— популяризації здобутків обдарованої молоді, поширення досві­ду роботи педагогічних працівників школи;

— використання міжнародного досвіду підтримки й роботи з об­дарованою молоддю.

 4.  Педагогічним працівникам:

 4.1. Активно використовувати в роботі педагогічні технології на основі інтенсифікації діяльності учнів — технології ефективного управління та організації освітнього процесу.

4.2. Продовжувати  пошук альтернативних  шляхів ефективної реалізації творчих здобутків обдарованих учнів у всіх сферах життя.

4.3.  Залучати обдарованих та талановитих учнів закладу до науково-дослідницької, експериментальної творчої діяльності, зокрема МАН.

4.4. Продовжувати формування системи виявлення, навчання й підтримки подарованої молоді, її соціального захисту, популяризувати здобутки талановитих учнів закладу.

4.5. Працювати над розробленням технічних засобів навчання, посібників, навчальних програм спецкурсів, факультативів, гуртків, спрямованих на розвиток здібностей школярів та вироблення в них самобутніх професійних якостей.

4.6. Складати плани індивідуальної роботи з талановитою молоддю, підтримувати інтерес до практичної діяльності та самореалізації.

5. Головам МО  учителів закладу:

5.1. Поліпшити науково – методичне забезпечення роботи з обдарованою молоддю, упроваджувати нові педагогічні технології навчання  та виховання талановитих учнів.

5.2. Створити науко-методичне підґрунтя для розвитку ефективних систем навчання і професійної організації обдарованої молоді.

5.3. Працювати над піднесенням статусу обдарованих учнів та їх наставників, над оновленням змісту, форм та методів роботи з обдарованою молоддю.

5.4. Сприяти задоволенню  потреб учнів  у самовизначенні та творчій самореалізації.

5.5. Забезпечити оприлюднення результатів  і творчих звітів учителів та учнів – переможців олімпіад, конкурсів та змагань.

6. Заступнику директора з виховної роботи Крупновій О.О. скласти графік проведення  селищних, обласних, всеукраїнських конкурсів.                                                 До 15.09.2020 року

7.  Контроль за  виконанням цього наказу покласти на заступника ди­ректора з виховної роботи Крупнову О.О.

Директор закладу                                           І.А. Поліщук

 

 

                                                                                                             Додаток 1

                                                                                                       до наказу від 28.05.2020 №121

 

Список переможців  у конкурсах, змаганнях, олімпіадах за 2019-2020 н.р.

 

Зміст заходу

Прізвище та ім’я переможця конкурсу

Нагороди

Керівник

1

Селищний етап легкоатлетичного кросу

Марко Т.

Дерваль В.

Пшеничний М.

Стасюк Т.

Буханов Д.

 

І

І

І

ІІІ

ІІ

Клочков М.М.

2

Селищний етап «Старти надій»

Команда учнів 6-7 класів

ІІ

Клочков М.М.

3

Обласна виставка-конкурс дитячого малюнку «Я хочу жити в якісному світі»

Отарян Н.

І

 

Рєзніченко О.В.

4

Селищний етап ІX Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді 

ім. Т.Г.Шевченка

Аксаніна Є.

Камаренко В.

Юкало У.

Самойленко С.

ІІ

ІІІ

ІІ

ІІ

Клочкова Л.В.

5

Обласний конкурс-виставка «Мій вірний чотирилапий друг»

Самойленко С.

Отарян Н.

Грицкова В.

ІІІ

ІІІ

ІІІ

Рєзніченко О.В.

6

Селищні змагання зі стрільби

Марко Т.

Камаренко В.

Розвод А.

Самойленко С.

Ревенко Б.

Онопрієнко Я.

І

 

Клочков М.М.

7

Селищні змагання з тенісу настільного

Юкало О.

Голік А.

Воєвуцька А.

Дерваль В.

ІІ

Клочков М.М.

8

Селищний етап Спартакіади з волейболу (юнаки)

Команда учнів 9-11 класів

ІІІ

 

Клочков М.М.

9

Селищний етап Всеукраїнської олімпіади з фізики

Самойленко С

ІІ

Гончаров О.В.

10

Селищний етап Всеукраїнської олімпіади з біології

Дерваль В.

Камаренко В.

 

ІІІ

ІІІ

Козарик О.О.

11

Селищний етап Всеукраїнського конкурсу майстрів художнього читання «Наша земля - Україна»

Слободянюк А

ІІІ

Клочкова Л.В.

12

Селищний етап Всеукраїнської олімпіади з інформатики

Мимрук Д.

ІІІ

Курдін В.В.

13

Селищний етап Всеукраїнської олімпіади з географії

Камаренко В.

Самойленко С.

ІІІ

ІІІ

Клочков М.М.

14

Селищний етап XX Міжнародного конкурсу з української мови ім.П.Яцика

Познякова А.

ІІ

Шульган В.В.

15

Селищний етап Всеукраїнської олімпіади з трудового навчання

Пшеничний М

Коблєвська А.

І

ІІІ

Гончаров О.В.

Бевзенко Д.Ф.

16

Селищний етап Всеукраїнської олімпіади з української мови

Самойленко С.

Камаренко В.

ІІ

ІІ

Клочкова Л.В.

17

Селищний етап Всеукраїнської олімпіади з англійської мови

Самойленко С.

 

ІІІ

Степаненко І.В.

18

Селищний етап Всеукраїнської олімпіади з хімії

Марко Т.

 

ІІ

 

Рєзніченко О.В.

19

Селищний етап спортивних ігор «Cool games»

Команда учнів 4-11 класів

ІІ

Клочков М.М.

20

Всеукраїнський конкурс-виставка декоративно-ужиткового та образотворчого  мистецтва Kreativ.ua

Отарян Н.

Грицкова В.

Форманчук О.

І

ІІІ

ІІІ

Рєзніченко О.В.

21

Селищний етап Спартакіади з баскетболу

Команда юнаків

Команда дівчат

ІІ

І

Клочков М.М.

22

Щорічний обласний конкурс-виставка новорічних та різдвяних композицій серед учнів «Альтернативна ялинка»

Чухрай Г.

ІІ

Гурінова Т.Г.

23

Обласний заочний конкурс «Космічні фантазії»

Грицкова Є.

Форманчук О.

Отарян Н.

І

ІІ

ІІ

Рєзніченко О.В.

24

Обласний конкурс сценаріїв та методичних розробок «Перлина натхнення»

Рєзніченко О.В.

ІІ

 

25

Міжнародна гра зі світової літератури «Sunflower - 2019»

 

Слободянюк А.

Марко Т.

І

ІІІ

Поліщук І.А.

26

X Всеукраїнський конкурс з англійської мови «Гринвіч»

Черненко Д.

Марко Т.

Стасюк Т.

Кулікова Є.

Толмач І.

Ліскова В.

 

ІІ

ІІІ

ІІІ

ІІІ

ІІ

ІІ

Крупнова О.О.

 

 

 

Степаненко І.В.

27

Всеукраїнська гра з англійської мови «Puzzle»

Грабовська З.

Середенко А.

Самойленко Є.

І

І

І

Крупнова О.О.

28

Міжнародний математичний конкурс «Кенгуру»

Грабовська З.

Середенко А.

Няйко С.

Александров Є.

Познякова А.

Жуков С.

Жилякова А.

Слободянюк Г.

Слободянюк Н.

Ляшок Г.

 

Відмінно

Добре

Добре

Добре

Добре

Добре

Добре

Добре

Добре

Добре

 

 

Гончарова І.В.

 

 

 

Курдін В.В.

 

 

 

29

Обласний конкурс-виставка «Пригоди веселого кота»

Познякова А.

Отарян Н.

Грицкова В.

Грицкова Є.

Форманчук О.

 

ІІІ

ІІІ

ІІІ

ІІІ

ІІІ

Рєзніченко О.В.

30

Інтернет конкурс «Колосок для всіх»

Гуменюк Р.

Шахманова К.

Рожко К.

Качур М.

І

І

ІІ

ІІ

Кондрашова В.В.

31

Всеукраїнська олімпіада «Всеосвіта Весна – 2020» з української мови»

Романов М.

Качур М.

Шахманова К.

Ліскова О.

І

ІІ

ІІІ

ІІІ

Кондрашова В.В.

32

Всеукраїнський конкурс «Українське народознавство» від Всеосвіти

Кваснюк А.

Слободянюк С.

Тонкошкурова А.

Чухрай Г.

Гупік О.

Левицький  І.

Лукашук В.

Коваль Н.

Толмач Д.

Самойленко Н.

Приймак І.

ІІ

ІІ

ІІ

ІІІ

ІІ

ІІІ

ІІІ

ІІ

ІІ

ІІ

ІІ

Гурінова Т.Г.

33

Всеукраїнська олімпіада «Всеосвіта Зима 2019-2020»

Українська мова

Кваснюк А.

Слободянюк С.

Соколова К.

Левицький  І.

Коваль Н.

Толмач Д.

Самойленко Н.

Приймак І.

І

ІІІ

ІІІ

І

І

ІІ

ІІ

ІІІ

Гурінова Т.Г.

34

Всеукраїнський конкурс «Безпечна дорога до школи» Всеосвіта

Кваснюк А.

Онацько О.

Слободянюк С.

Тонкошкурова А.

Соколова К.

Чухрай Г.

Гупік О.

Левицький І.

Вертюк А.

Лукашук В.

Коваль Н.

Толмач Д.

Самойленко Н.

Приймак І.

Рехман Д.

І

ІІІ

І

ІІ

І

ІІІ

ІІІ

ІІІ

ІІ

ІІ

І

ІІ

І

ІІ

І

 

Гурінова Т.Г.

35

Обласна виставка з декоративно-ужиткового мистецтва «Знай і люби свій край»

Кваснюк А.

Слободянюк Г.

Воєвуцька А.

ІІІ

ІІІ

ІІІ

Гурінова Т.Г.

Бевзенко Д.Ф.

 

 

Н А К А З

02.01.2020 р. № 01

Томинобалківський заклад

повної загальної середньої освіти

Білозерської селищної ради

Херсонської області

 

Про підсумки участі учнів освітнього закладу у ІІ етапі

Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін

та мовно-літературних конкурсів                       

 

   На виконання наказу Міністерства освіти і науки України від 06 серпня 2019 року № 1077 «Про проведення Всеукраїнських учнівських олімпіад і турнірів з навчальних предметів у 2019/2020 навчальному році», відповідно до Положення про Всеукраїнські учнівські олімпіади, турніри, конкурси з навчальних предметів, конкурси-захисти науково-дослідницьких робіт, олімпіади зі спеціальних дисциплін та конкурси фахової майстерності, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 22 вересня 2011 року № 1099, листа Департаменту освіти, науки та молоді Херсонської обласної державної адміністрації від 15 жовтня 2019 року № 02-14-3571/0/19/323.05, розпорядження Білозерської селищної ради від 22 жовтня 2019 року № 276-окмс «Про проведення ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів у 2019/2020 навчальному році», з метою пошуку, підтримки та розвитку творчого потенціалу учнівської молоді ІІ етап Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів проводився у листопаді-грудні 2019 року за завданнями та рекомендаціями, підготовленими КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» з 16 базових дисциплін.

   У ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад взяли участь 10 здобувачів освіти з 9  базових дисциплін: географія з краєзнавством, фізика,  біологія,  трудове навчання, хімія, англійська мова, українська мова і література, інформаційні технології, математика.

   Результативність ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін:

  

Прізвище та ім’я учня

Клас

Предмет

Місце

1

Марко Тамара

7

Хімія

ІІ

2

Камаренко Вікторія

8

Українська мова та література

ІІ

3

Географія з краєзнавством

ІІІ

4

Коблєвська Алла

9

Трудове навчання

ІІІ

5

Пшеничний Максим

9

Трудове навчання

І

6

Самойленко Софія

10

Українська мова та література

ІІ

7

Фізика

ІІ

8

Англійська мова

ІІІ

9

Географія з краєзнавством

ІІІ

10

Дерваль Вероніка

10

Біологія

ІІІ

11

Мимрук Данило

10

Інформаційні технології

ІІІ

 

   На виконання Указу Президента України від 30 вересня 2010 року № 928 «Про міжнародний мовно-літературний конкурс учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка», листів Міністерства освіти і науки України від 02 жовтня 2019 року № 1/9-615 та КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» від 02 жовтня 2019 року № 01-08/571 «Про проведення Х Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка» (надалі – Конкурс), розпорядження  Білозерської селищної ради Херсонської області від 07.10.2019 року № 251-окмс «Про проведення ІІ етапу Х Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка» 31 жовтня 2019 року проводився ІІ етап Х  Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка. У ІІ етапі взяли участь 5 учнів 6-10 класів закладу освіти.

   23 листопада 2019 року на базі Білозерського ЗПЗСО № 3 проводився ІІ етап ХХ  Міжнародного конкурсу знавців української мови імені Петра Яцика. У ІІ етапі взяли участь 6 учнів 3-7, 9 класів закладу освіти.

Результативність ІІ етапу мовно-літературних конкурсів:

Прізвище та ім’я учня

Клас

Предмет

Місце

1

Аксаніна Єлизавета

6

Конкурс ім. Т.Г. Шевченка

ІІІ

2

Камаренко Вікторія

8

Конкурс ім. Т.Г. Шевченка

ІІІ

3

Юкало Уляна

9

Конкурс ім. Т.Г. Шевченка

ІІ

4

Самойленко Софія

10

Конкурс ім. Т.Г. Шевченка

ІІ

5

Познякова Анастасія

4

Конкурс ім. Петра Яцика

ІІ

 

У зв’язку з вищезазначеним,

 

НАКАЗУЮ:

1. За плідну роботу з підготовки та високі показники участі здобувачів освіти у Всеукраїнських предметних олімпіадах та конкурсах оголосити подяку таким педагогічним працівникам: Клочковій Л.В., Гончарову О.В., Курдін В.В., Козарик О.О., Клочкову М.М., Степаненко І.В., Бевзенко Д.Ф., Рєзніченко О.В., Шульган В.В., Лісовій Ю.Ю.

2. Вчителям-предметникам:

2.1. Залучати учнів до участі у Всеукраїнських учнівських олімпіадах з історії, правознавства, інформатики.

3. Адміністрації закладу освіти враховувати при оцінці роботи педагогічних працівників якісні показники здобувачів освіти в ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад.

4. Вчителю математики та інформатики Курдін В.В.:

4.1. Оприлюднити на сайті результати проведення ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін.                                                   До 15.01.2020 року

5. Контроль за  виконанням даного наказу покласти на заступника ди­ректора з навчально-виховної роботи Ступніцьку С.В.

 

 

 

Директор закладу                                        І.А. Поліщук